آیس پک فرهنگی

آیس پک فرهنگی

آنچه شاید بماند
آیس پک فرهنگی

آیس پک فرهنگی

آنچه شاید بماند

به مناسب میلاد سرور بانوان هستی

مردى‌ نابینا از حضرت‌ فاطمه‌ ( علیها السلام‌ ) اذن‌ خواست‌ که‌ داخل‌ خانه‌ شود .
فاطمه‌ ( علیها السلام‌ ) خود را از او مستور کرد . پیغمبر خدا ( صلى‌ الله‌ علیه‌ و آله‌ ) به‌ فاطمه‌ فرمود : به‌ چه‌ سبب‌ خود را مستور کردى‌ و حال‌ این‌ که‌ این‌ مرد نابینا تو را نمى‌بیند . حضرت‌ زهرا ( علیها السلام‌ ) پاسخ‌ داد ، " اگر او مرا نمى‌بیند ، من‌ او را مى‌نگرم‌ ، و اگر چه‌ او نمى‌بیند اما بوى‌ زن‌ را استشمام‌ مى‌کند " . رسول‌ خدا پس‌ از شنیدن‌ سخنان‌ دخترش‌ فرمود : " شهادت‌ مى‌دهم‌ که‌ تو پاره‌ تن‌ منى‌ " .
(بحار الانوار ، ج‌ 43 ، ص‌ 91)


دانلود آهنگ زیبای حضرت مهتاب تقدیم به حضرت زهرا سلام الله علیها
ترانه : استاد علیرضا قزوه ، آهنگساز :حامد زمانی ، تنظیم : امید رهبران ، تهیه کننده : بشیر بی آزار

Flash Required

Flash is required to view this media. Download Here.

وقتی مال من شدی

وقتی مال من شدی ...
تیک زدن ✔
بگو بخند →
دوست اجتماعی ♂
دوست معمولی ♀
فقط دوستیم ♬
کوفت ...
زهرمار ...
همه این چیزا تعطیل ... !!! ✘
فقط و فقط من . . .
فقط مال خودم !
خنده هات . . .
گریه هات . . .
شیطنتات . . .
غصه هات . . .
اخمات . . .
همه چیزت فقط مال من !!
فک کن خودخواهم یا فک کن طرز فکرم قدیمیه
همینه که هست . . . !!

همراه بسیار است، اما همدمی نیست!

همراه بسیار است، اما همدمی نیست

مثل تمام غصه ها، این هم غمی نیست

 دلبسته اندوه دامنگیر خود باش

از عالم غم دلرباتر عالمی نیست

کار بزرگ خویش را کوچک مپندار

از دوست دشمن ساختن کار کمی نیست

 چشمی حقیقت بین کنار کعبه می گفت

«انسان» فراوان است، اما «آدمی» نیست

در فکر فتح قله قافم که آنجاست

جایی که تا امروز برآن پرچمی نیست...


فاضل نظری